دانیالدانیال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

نفس من دانیال

پسر شیطونم

1392/2/15 1:51
نویسنده : مامان منا
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون بلای خودم

مامانی ماشاالله این روزا خیلـــــــــــــــــــی شیطون شدی جیگر من

نمیدونم تو دل مامان کشتی داری میگیری یا فوتبال بازی  می کنی که ضربات محکمی نثار شیمکه مامانی میکنی

البته بگم من از این ضرباتت اصن ناراحت نمیشمااااااااااااااااااااااااااا

من عاشق تکون خوردناتم. 513.gif

وقتی تو دلم حرکت میکنی خیالم راحته اگه یه خورده از اون تکنو زدنات  کم شه دیوونه میشم عشقم

صبح که از خواب بیدار میشم دستمو رو شیمکم میزارم یه صبح بخیر بهت میگمو باهات حرف میزنم

به محض شنیدن صدام شروع میکنی تکون خوردن منم قند تو دلم اب میشه

البته به صدای خاله ندا و بابا حمیدتم عکس العمل نشون میدی قربونت برم

اما دایی رضا هر کاری میکنه واسش لگد نمیزنی نمیدونم ولی فکر کنم از دایی رضا خجالت میکشی

الهی قربون اون شرم و حیات بشم من   glitter lips kiss emoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)