دانیالدانیال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

نفس من دانیال

دانیال من فردا زمینی میشههههههههههههههههه

1392/6/15 16:58
نویسنده : مامان منا
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر م

قند عسلم 

اخ جون فقط 1 روز دیگه تا زمینی شدنت مونده عزیزم 

خیلی ذوق دارم استرس عمل یا چیز دیگه ایرو ندارم

تنها استرسم سالم بودن شماست نفسیه مامان

ایشاالله  صحیح وسلامت پا تو تویه این دنیا میزاری پسرم

این روزای اخر رو مثه همیشه تو شکمم بازی میکردی و حسابی منم ذوق میکردم قربونت برم عسلم

ولی میدونی چیه یه ذره دلم گرفته که قراره شمارو از تو شکمم جدا کنن اخه من بهت عادت کردم به همه چیت به تکونات به سکسکه هات ...

میدونم که دلم واسه این روزا تنگ میشه هرچند که خیلی سخت بود ولی شیرینم بود همه ی سختیهام فدای یه تار موت مامانی

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای یعنی شما الان چه شکلی هستی؟ سوال

مامانی فقط قول بده پسر بداخلاقی نباشیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااااااااا

دانیالم فردا شب این موقع ایشاالله شما تو بغلمی 

خیلی احساس خوبی دارم ولی نمیتونم توصیفش کنم

قراره فردا صبح ساعت 3 با بابا حمید و خاله ندا و دایی رضا ودایی مهران اینا بزیم بیمارستان 

اخه خانم دکتریکه قراره شما رو دنیا بیاره گفته صبح زود بریم بیمارستان پذیرش شم تا بزارنم تو نوبت واسه عمل 

واییییییییییییی خیلی احساساتی شدم و دارم گریه میکنم 

دانیالم خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی دوست دارم عشق من

بووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه قند عسلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)