دانیالدانیال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

نفس من دانیال

ا ماه گذشـــــــــــــــــت

1392/6/16 0:47
نویسنده : مامان منا
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

اخی چه زود گذشت

دوست دارم باز برگردم عقب و دوباره شما بدنیا بیایی

اخه دلم واسه نوزادیات تنگ شده

خدا رو شکر زردیه خفیفی داشتیو که البته طبیعی بود اخه همه نی نیا تا ده روز زردی دارن که با شیر خوردن رفع شد واحتیاج به چیزی نداشتی

الهی بمیرم 16 روزگیت اسهال شدیدی گرفتی که بردیمت دکتر و بخاطر اینکه اب بدنت کم شده بود بهت سرم وصل کردن منم کلی گریه کردم

تو این یه ماه هم دلدردای شبانت که البته با جیغ و داد همراه بود اذیتت کرد که از وقتی یاد گرفتی اروغ بزنی رفع شد خدا رو شکـــــــــــــــــــــــــر

دقیقا یک ماهگیت بردیمت واسه ختنه

یه کوشولو گریه کردیو منم بهت شربت دادم لالا کردی و خوب شدی ملوسم 

از خدا ممنونم که پسر سالم و خوشکلی مثه شما بهم داده

اینم عکسه روزی که ختنت کرده بودیم

اینجا هم اولین چیشو کردیو الهی بمیرم گریه گردی

 

اینم عکس 32 روزگیت که البته  نور اتاق بد بوده و زرد افتادی

فدات بشم پسرگلم

بوووووووووووووووووووووس ماچ

پسندها (1)

نظرات (4)

آرزو
16 شهریور 92 10:37
ماشااله به این گل پسر....ببوسش فقط سنش رو اون بالای وبلاگ تصحیح کن نوشته 10 سال و یک ماه و هفت روزشه خخخخخخ
وب کودک خلاق فردا
3 مهر 92 7:58
خدا حفظش کنه.
مامان رهام
3 مهر 92 18:00
لینکت کردم عزیزم به ماهم سربزنید
مامی شایان(زهرا)
8 مهر 92 1:06
1 ماهگیت مبارک