دانیالدانیال، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

نفس من دانیال

دلم واست تنگ شـــــــــــــــــده

1392/3/7 20:53
نویسنده : مامان منا
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان 

هوراااااااااااااااااا  فردا میخوام برم دکتر ببینمت اخه دلم برات تنگ شده قندکم 

اخ جون این سری زودتر دارم میام ببینمت اخه دکترم گفت هر 15 روز برم پیشش

سری پیش که رفتم دکتر خاله ندا هم با هام اومده بودو صدای قلب کوشولوت و شنید وکلی کیف کردیم الهی که قربون اون قلبت بشه مامان hartjes-mini-2.gif

تازه اینم بگم روز اول که فهمیدم شما اومدی تو دلم وزنم 41 بود سری اخر که با خاله ندا رفتیم دکتر شده بودم 54.5  که من و خاله تعجب کردیم   شدم یه مامان منای تپل هههههههههههههههه 

 اخ جون فردا میام روی ماه پسر گلمو ببینم

مامانی دیشب به افتخار دایی رضا و خاله ندا تو شیمکم موج مکزیکی میزدی و اونا هم نگاه میکردن و ذوق میکردن

حرکتات خیلی ناز شدن مامانی خودتو اول زیر پوستم قلمبه میکنی میاری بالا بعد حرکت ماری شکل انجام میدی و این قلمبگیو اینور اونور میبری خیلییییییییییییییییییییییییی بامزست

کلی میشینمو نگات میکنم عقش مامان منا

تازگیا حسم بهت قویتر شده یعنی واقعا احساس مادرانه بهت دارم.دارم روز شماری میکنم بیای بغلم 

 

 خدااااااااااااااااااااااااااااایا ان شاالله این 2 ماه هم به خوبی و خوشی بگذره و هم دانیال من هم نی نیای بقیه مامانا صحیح و سالم بیان بغلشون

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)